Poslední trendy ukazují, že lidé stále častěji dávají přednost profesionálům jednotlivcům před velkými korporacemi, pokud hledají odborníka na oblast, se kterou potřebují pomoci. A není divu. S jednotlivcem se většinou bez problému domluví, získají individuální přístup, časovou flexibilitu, příjemné jednání a často také mnohem lepší cenu. V nejednom případě se z obchodních partnerů stávají dokonce přátelé.
Jste jedním z těch profesionálů a chcete pomáhat prostřednictvím svých služeb nebo produktů lidem, kteří to potřebují? Základ je jednoduchý.
U velkých firem zákazník často neví, s kým vůbec svůj případ řeší. To může být vaše výhoda. Nesnažte se proto na svém webu schovávat, aby o vás nikdo nevěděl. Nesnažte se používat fráze a výrazy velkých korporací. Buďte osobití a inspirujte návštěvníky svého webu vlastním příběhem.
Když lidem během školení radím, že by na svém webu měli mít stránku s informacemi o sobě, často na začátku krčí rameny a sdělují mi, že neví, co by na té stránce mělo být.
Ve své praxe si totiž přestáváme uvědomovat, jaké překážky jsme prošli a co všechno jsme v minulosti zvláli. Nevidíme, jak jsme začínali a řešíme jen aktuální stav. Neuvědomujeme si, že lidé získávající naše informace jsou mnohdy tam, kde jsme sami byli před několika lety (nebo i desítkami let).
Váš příběh může být inspirací pro vaše zákazníky. Využijte tu možnost a vytvořte na svém webu stránku se svým příběhem. Popište své začátky, jak jste se dostali k tomu co děláte, jaké překážky jste překonali, co všechno jste se naučili, s jakými zajímavými lidmi jste se setkali, kdo vás učil, co jste přečetli. Doporučte lidem zajímavou knihu, zajímavého člověka nebo kurz.
Kurzy s úsměvem
Klikněte na tlačítko a začněte studovat online kurzy pro start a rozvoj vašeho podnikání.