Učíme (nejen) začínající podnikatele, jak využít potenciál digitálních technologií a jednoduše získávat nové obchodní příležitosti. Zjistěte více o kurzech.

Učíme (nejen) začínající podnikatele, jak využít potenciál digitálních technologií a jednoduše získávat nové obchodní příležitosti. Zjistěte více o kurzech.

Učíme (nejen) začínající podnikatele, jak využít potenciál digitálních technologií a jednoduše získávat nové obchodní příležitosti. Zjistěte více o kurzech.

Umožněte lidem vás kontaktovat

Kontakt je základním předpokladem úspěšného podnikání. Ať už je váš obor jakýkoliv, lidé vás budou chtít kontaktovat. Existují různé způsoby, jak toho docílit. Podnikatelé ale často zapomínají na ten úplně nejzákladnější. Vytvořit stránku s názvem Kontakt a přidat na ni proklik do hlavního menu.

Vytvoření stránky Kontakt

Je to jednoduché. Tak jako jiné stránky, vytvořte na svém webu stránku s názvem Kontakt. Použijte tento jednoduchý název, protože podle statistik ho lidé vyhledávají nejčastěji.

Aby byla dobře vidět

Nutit návštěvníky hledat znamená odradit je. Lidé jsou zvyklí na to, že proklik na stránku s kontaktem je přímo v hlavním menu po pravé straně. To je prostě základ.

Dalším místem, kde se vyplatí proklik na kontakt umístit, je patička. Můžete do ní přidat menu s proklikem na další důležité stránky webu. Naopak ty méně důležité v patičce být nemusí. Proklik na kontakt by ale určitě chybět neměl.

Nakonec můžete na kontaktní údaje odkazovat přímo na konkrétních stránkách. Hodit se to může na stránce s vaším příběhem nebo v katalogu produktů, kam přidáte třeba tlačítko s proklikem. Odkazovat můžete ale i přímo v textu s pomocí odkazu. Prostě na všech místech, kde se to hodí a kde byste odkaz na kontakt sami očekávali.

A obsahovala správné informace

Dostávám se k tomu, co všechno na stránku Kontakt uvést. Jsou to následující údaje:

  • Fakturační údaje vás nebo vaší společnosti (včetně IČ),
  • telefon,
  • e-mail,
  • v případě potřeby další údaje (provozovna, otevírací / pracovní doba, ve které vás zákazníci mohou zastihnout osobně / telefonicky, reakční doba na dotazy),
  • povinně zveřejňované informace (zápis do živnostenského / obchodního rejstříku, informace o EET),
  • prokliky na další relevantní stránky (obchodní podmínky, zásady zpracování osobních údajů)
  • mapka,
  • kontaktní formulář.

Kontaktní údaje přímo do patičky

Výše jsem psal o tom, že je dobré proklik na stránku s kontaktem přidat i do menu v patičce. V patičce se ale někdy hodí uvést ty nejdůležitější kontakty jako je adresa, telefon a e-mail přímo. Díky tomu budou vidět všude a lidé se nebudou muset nikam proklikávat.

Nechce se vám čekat?

Možná se vám nechce čekat, než si všechno přečtete na blogu. A to je v pořádku. Každý to máme trochu jinak.

Přidejte se do Edutu, kde jsme vám všechny své znalosti z praxe naservírovali na zlatém tácu. Začít můžete zdarma.

Jak jinak to dnes zakončit

Dostáváme se ke konci dalšího článku. Věřím, že vám přinesl další inspiraci a informace, jak si usnadnit život díky webu a podnikat s úsměvem. A pokud se chcete na cokoliv zeptat nebo s něčím pomoci, neváhejte nás kontaktovat.

Tagy:
Pomáhám podnikatelům tvořit profesionální weby, které dokonale naplňují potřeby návštěvníků a ve dne v noci prodávají.

Kurzy s úsměvem

Klikněte na tlačítko a začněte studovat online kurzy pro start a rozvoj vašeho podnikání.

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů.