Učíme (nejen) začínající podnikatele, jak využít potenciál digitálních technologií a jednoduše získávat nové obchodní příležitosti. Zjistěte více o kurzech.

Učíme (nejen) začínající podnikatele, jak využít potenciál digitálních technologií a jednoduše získávat nové obchodní příležitosti. Zjistěte více o kurzech.

Učíme (nejen) začínající podnikatele, jak využít potenciál digitálních technologií a jednoduše získávat nové obchodní příležitosti. Zjistěte více o kurzech.

Jak vytvořit úspěšný web a neprodělat kalhoty

V této době roste počet podnikatelů, kteří bádají po možnosti propagace své práce na internetu. Není se čemu divit. Situace kolem nás je k tomu doslova nutí. A tak je na místě podívat se, jakým způsobem vstup do světa internetu udělat, aby to mohlo přinášet výsledky.

Audio verze

Základem je funkční webová stránka. Lidé si ale stále myslí, že jim stačí jednoduchý web s nabídkou služeb, na který sami od sebe začnou chodit zákazníci a nakupovat. Jenže doba, kdy stačilo prostě jen být online, je dávno pryč.

Setkávám se také s podnikateli, kteří tvrdí, že pro jejich obor nemá web žádný smysl. A místo toho, aby vydělávali dvakrát nebo násobně více než dosud, se honí od rána do večera.

V internetu se ukrývá velká síla. A já vám teď ukážu, jak toho využít.

Weby tvořím od roku 2012. A od ručního programování v HTML jsem prošel desítkami nástrojů na jejich tvorbu. Nechci ani přemýšlet nad tím, kolik času a úsilí mě to stálo. Doporučuji vám jednu věc. Vyprdněte se na to.

Existují sice nástroje, které jsou zdarma nebo za pakatel. Ale strávíte nad nimi tolik času, že když si to přepočítáte na peníze, tak se nedoplatíte. Važte si svého času a raději ho věnujte svým blízkým.

Po letech praxe, odříkání a tisíců hodin prosezených u počítače vám s láskou doporučuji Mioweb. Sami jsme v něm pro naše klienty vytvořili přes 500 webů. Protože na cokoliv si vzpomenete, to v něm uděláte na pár kliknutí. Budete ohromeni výsledky, kterých můžete dosáhnout, i když jste tvorbou webů nepolíbení.

Mioweb je česká aplikace na tvorbu profesionálních webů s marketingovými funkcemi pro co nejlepší výsledky v co nejkratším čase. Přejděte na tuto stránku, projděte si základní informace a pořiďte si Mioweb na první měsíc bez jakýchkoliv závazků s garancí vrácení peněz.

A pokud chcete vést za ruku, pořiďte si můj online kurz, ve kterém vás ve 25 modulech osobně krok za krokem tvorbou profesionálního webu v Miowebu provedu. Najdete ho na našem vzdělávacím portálu Edutu.

Po registraci bude váš Mioweb za pár minut připraven. Na začátku si zahrajete rychlou hru, kde vám Mio a Mia vysvětlí ovládání. Pak prozkoumáte šablony hotových webů, vyberete tu, která se vám líbí, doplníte své texty a obrázky. A první krok máte hotový.

A teď může začít ta pravá legrace. Díky funkcím, které v jiných nástrojích jen tak nenajdete, můžete začít budovat web, který bude mít výsledky.

Věděli jste, že maximálně 1% (spíše méně) lidí je připravených okamžitě nakoupit, když přijdou na váš web? To znamená, že pokud máte obyčejný web bez strategie, tak maximálně jeden člověk ze sta vás kontaktuje a bude mít zájem o to, co děláte. Zbylých 99 lidí odejde.

A teď si představte, jak těch 100 lidí na web dostanete. Můžete rozdat 100 vizitek, zaplatit si za inzerci v novinách, sdílet odkaz na stránky na sociální sítě, nebo využít placené reklamy na internetu. V každém případě vás to bude stát buď vlastní čas nebo peníze.

Aby se pravděpodobnost, že vás skrze web lidi osloví a nakoupí vaše produkty nebo služby, zvýšila, musí vám věřit. A to se nestane jen tak. Statistiky ukazují, že důvěra ve vás se zvyšuje průměrně po pátém kontaktu. Něco jako první rande. Jaká je pravděpodobnost, že se zamilujete na prvním rande do osoby, kterou vidíte prvně v životě?

Mioweb má funkce, které umožní lidem se do vás a vaší práce zamilovat. A tím prodat váš produkt nebo službu. Mioweb vám umožní vytvořit si vlastní cestu zákazníka (nebo také funnel).

Ukázka nastavení cesty zákazníka (funnelu) v Miowebu.

Cesta zákazníka (funnel)

Princip vytvoření cesty zákazníka na webových stránkách spočívá v několika krocích. První z nich je získání kontaktu na potenciálního zákazníka. Bezprostředně poté, co přijde na váš web. Dejte mu to nejlepší, co máte a co pro něj bude mít okamžitou hodnotu. Něco, co potřebuje a dokáže to rychle využít. Ideálně něco, co jednou vytvoříte a pak to můžete dávat opakovaně.

Říká se tomu magnet. A tento svůj magnet vyměňte za kontakt. Tak jako na prvním rande. Vydáte ze sebe to nejlepší, a když se zadaří a toho druhého zaujmete, získáte jeho kontakt a jste blíže ve spojení.

Co může být vaším magnetem

  • Ebook – patří k nejpoužívanějším typům magnetů. Jednoduché jedno až dvou-stránkové PDF se zajímavostmi z vašeho oboru. Třeba tipy, na co si dát pozor při prodeji nemovitosti. Jak správně koupit auto a nenaletět. Jak uvařit zdravé XY. 10 nejkrásnějších míst na Vysočině. Důležité je, aby ebook hezky vypadal a byl opravdu jednoduchý. Dávat lidem zdarma ebook o 50 stránkách nebude mít moc smysl. Tím, že je zdarma, si lidé přečtou jen kousek a pak ho odloží.
  • PDF checklist – pomáháte lidem v nějaké konkrétní oblasti a rádi byste, aby věděli, jak si stojí? Jednoduchý PDF checklist jim může pomoci. Třeba v tom, aby se konečně začali pořádně hýbat, když už celé dny prosedí u počítače.
  • Časté otázky (FAQ) – zamyslete se nad tím, na co se vás lidé nejčastěji ptají. Sepište si jejich otázky a doplňte k nim odpovědi. V ruce budete mít další jednoduché PDFko nebo veřejně nedostupnou stránku webu, které lidem můžete dát zdarma výměnou za kontakt.
  • Video – natočte zajímavé video ze svého oboru, dejte mu poutavý název a další magnet je na světě. Tohle video lidé prostě musí vidět. Děláte masáže? Co třeba pár jednoduchých cviků na rychlé protažení krční páteře.
  • Mini kurz – vytvořili jste zajímavý online kurz na téma zdravého vaření, cvičení, pletení nebo třeba výuku cizího jazyka? Dejte lidem ochutnávku v podobě bezplatného přístupu na tři dny, týden nebo dva. Nebo jim zpřístupněte prvních několik kapitol.
  • Konzultace – stojí vaše práce na komunikaci s lidmi? Bezplatná půlhodinová konzultace pro ně bude mít určitě hodnotu.
  • Sleva – pokud prodáváte fyzické produkty, sleva přijde vždycky vhod. Co třeba 100 Kč na první nákup při objednávce nad 2.000 Kč.

Abyste lidem mohli svůj magnet nabídnout, potřebujete k tomu mít na webu vstupní stránku, kde vloží svůj e-mail a dále obsahovou stránku, kde získají slíbený magnet. Obsahovou stránku Mioweb skryje tak, aby se k ní nikdo bez zadání e-mailu nedostal.

Díky možnosti propojení Miowebu s e-mailingovými nástroji (třeba SmartEmailingem) naučíte svůj web po vložení kontaktu na vstupní stránce automaticky odeslat odkaz na obsahovou stránku se slíbeným magnetem.

Magnet teď jen rozmístíte na webu všude tam, kde může na první pohled zaujmout a přimět nového návštěvníka zadat svůj kontakt. Díky tzv. předdefinovanému obsahu jednou magnet na různé stránky webu rozmístíte a pokud bude potřeba provést nějaká změna, stačí ji provést na jednom místě. Na ostatních místech se díky předdefinovanému obsahu projeví automaticky.

Hotovo. Když teď na váš web přijde 100 nových lidí, tak stále platí, že nejvýš jeden z nich je připraven okamžitě nakoupit. V porovnání s obyčejným webem vám ale zbývajících 99 lidí neodejde jen tak. Protože jim web nabídne magnet zdarma. Velká část z nich (průměrně 30% – 50%) ho bude chtít a dá vám za něj svůj kontakt. Je téměř jisté, že se na web zase vrátí. A tím se šance na váš úspěch násobně zvyšuje.

Vzpomínáte si, že jsem před chvílí říkal, že většina lidí je připravena nakoupit po pátém kontaktu s vámi? Díky magnetu na ně máte e-mail. Tak že zbývá web naučit automatizovaně komunikovat e-mailem. To je druhý podstatný krok vaší cesty zákazníka.

Web postupně odkrývá další hodnotný obsah a dodává ho lidem. Skrze něj rozvíjí informace z magnetu. A postupně zvyšuje míru důvěry tím, že pomáhá najít odpovědi na otázky nebo řeší potíže.

Pak je správná chvíle nabídnout placený produkt nebo službu. Kompletní balíček, který jednou pro vždy pomůže vyřešit i zbývající otázky a potíže člověka, který vám teď díky webu důvěřuje víc než na začátku. Může to být třeba vložení zboží do košíku, vyplnění poptávky služeb, nebo objednávka elektronického produktu.

I fakturaci můžete vyřešit automaticky. Stačí, když Mioweb propojíte s některým z fakturačních nástrojů. Třeba s FAPI. Po objednávce web předá instrukce k vystavení faktury. Ta je automaticky odeslána zákazníkovi. Po zaplacení se načte výpis z banky a faktura označí jako zaplacená.

Pohled na nástěnku fakturací ve FAPI.

Zákazník dostává daňový doklad a vy informaci o tom, že mu máte dodat, co si objednal. Tedy pokud neprodáváte elektronické produkty (online kurzy, ebooky, online školení). Protože pokud ano, tak je může dodat váš web automaticky spolu s daňovým dokladem. A nemusíte hnout prstem.

Jak vidíte, vytvoření cesty zákazníka nemusí být až tak složité. Když k tomu používáte správné nástroje. V Miowebu nepotřebujete složitosti. Žádné pluginy ani programování. Prostě vytvoříte stránky s obsahem, který chcete lidem dát (podle vzorů). Ty se automaticky odkrývají jenom těm, kteří projevili zájem o magnet a vstoupili na vaší cestu zákazníka.

Díky propojení s e-mailingovou aplikací web lidi o novém obsahu sám informuje. Postupnou automatickou komunikací zvyšuje jejich důvěru. A prodávat začíná přesně ve chvíli, kdy to téměř sami vyžadují. Není třeba přesvědčovat.

Takto může vypadat nastavení automatické komunikace ve SmartEmailingu.

Jakmile budete mít vytvořené všechny části cesty zákazníka, o kterých jsem mluvil a bude vám to fungovat, je tu ještě jedna perlička, se kterou vám Mioweb může pomoci. Zákaznická péče. Největší pravděpodobnost úspěšného prodeje totiž máte u lidí, kteří u vás už jednou nakoupili. A také u lidí, které k vám přijdou na základě doporučení. Proto je zákaznická péče něco, na co nesmíte při tvoření webových stránek zapomenout.

Teď je čas pustit se do práce, abyste měli svou vlastní cestu zákazníka co nejdříve vytvořenou a mohli těžit z výhod, které vám digitální svět dává doslova až pod nos.

Pokud se vám líbí, že v Miowebu máte všechno po ruce a můžete v něm sami jednoduše vytvořit profesionální web s funkcemi, které jiné nástroje nemají, získejte ho na této stránce.

Já vám rád předám všechny své zkušenosti z tvorby webů a naučím vás s Miowebem pracovat jako profík. Od úplných základů, přes přípravu podkladů, tvorbu obsahu, cesty zákazníka (funnelu), po vlastní online kurz nebo klub. Naučím vás, Jak udělat profi web v Miowebu.

Používejte chytré nástroje a nechte se vést. Je to lepší volba, než plýtvat čas testováním metodou pokus-omyl v domnění, že ušetříte nějakou tu kačku.

Pomáhám podnikatelům tvořit profesionální weby, které dokonale naplňují potřeby návštěvníků a ve dne v noci prodávají.

Kurzy s úsměvem

Klikněte na tlačítko a začněte studovat online kurzy pro start a rozvoj vašeho podnikání.

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů.