Učíme (nejen) začínající podnikatele, jak využít potenciál digitálních technologií a jednoduše získávat nové obchodní příležitosti. Zjistěte více o kurzech.

Učíme (nejen) začínající podnikatele, jak využít potenciál digitálních technologií a jednoduše získávat nové obchodní příležitosti. Zjistěte více o kurzech.

Učíme (nejen) začínající podnikatele, jak využít potenciál digitálních technologií a jednoduše získávat nové obchodní příležitosti. Zjistěte více o kurzech.

Jak na přehlednou stránku s popisem služeb

Stránka popisující přehled toho, co lidem můžete nabídnout, by měla být u každého webu samozřejmostí. Tedy alespoň v případě, kdy chcete, aby si od vás lidé něco koupili. Nemělo by to ale být dva metry dlouhé lejstro popisující stovky kladných vlastností. Stránka by měla být přehledná. Cílem je, aby se v ní každý zorientoval a rychle našel, co hledá. Jak tedy na to?

Prodáváte jeden produkt

Pokud lidem nabízíte jen jeden svůj produkt nebo službu, je to jednoduché. Vytvořte jednoduchou stránku, kde svůj produkt popíšete, vypíchnete klíčové vlastnosti a samozřejmě přidáte obrázky.

Stránku tvořte tak, aby byla graficky pěkná. Neměl by to být jen holý text, ve kterém budou maximálně odrážky. Snažte se zapojit kreativitu. Na začátku produkt krátce popište v jedné až dvou větách. Přidejte fotogalerii nebo video. Klíčové vlastnosti vypište samostatně. Ideálně aby každá vlastnost zobrazovala i nějaký symbol, díky kterému zaujmou. Skvělé řešení nabízí Mioweb, ve kterém najdete různé elementy jako třeba Odrážky nebo Vlastnosti, které dokážou stránku fakt oživit.

Skvělým důkazem toho, že váš produkt je opravdu TOP, je vložení několika referencí spokojených zákazníků. Není ale třeba vkládat úplně všechny. Stačí třeba dvě. Samozřejmě můžete přidat i tlačítko s odkazem na další reference.

Přidejte také bonus, pokud můžete. A chybět by neměla ani garance vrácení peněz, pokud ji poskytujete.

Nakonec nezapomeňte přidat tlačítko pro objednání, vložení do košíku, nebo přímo objednávkový formulář. Zákazníci ho nebudou složitě hledat.

Prodáváte více produktů

Možná jste si mysleli, že to bude složité. Nebude. Postup bude stejný jako v případě jednoho produktu. Jen si takto připravíte stránku pro každý svůj produkt samostatně.

Pak už jen vytvoříte stránku, která bude zobrazovat seznam všech těchto produktů a zákazník bude mít možnost se odsud na jednotlivé produkty prokliknout. Vytvoříte si takový katalog produktů. Ten může obsahovat obrázek, název, krátký popisek a tlačítko s proklikem na detail. V Miowebu najdete katalog pod stejnojmenným elementem.

Možná by se hodil eshop

Tuto možnost doporučuji zvážit především v případě, že máte k dispozici více fyzických produktů, které chcete lidem prodávat. I v Miowebu si můžete vytvořit jednoduchý eshop, který zvládnete jednoduše ovládat.

Výhodou je prodej způsobem, na který jsou všichni zvyklí. Zákazník si produkt umístí do košíku a rozhodne se, jestli chce zaplatit nebo přidat ještě něco dalšího. Následuje dokončení objednávky, automatická fakturace a zákazník už se může těšit, až mu bude zboží doručeno.

Také byste chtěli mít web se skvěle nastaveným prodejem? Přidejte se do Edutu, kde najdete praktické postupy, jak to udělat.

Pomáhám podnikatelům tvořit profesionální weby, které dokonale naplňují potřeby návštěvníků a ve dne v noci prodávají.

Kurzy s úsměvem

Klikněte na tlačítko a začněte studovat online kurzy pro start a rozvoj vašeho podnikání.

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů.